الأربعاء، فبراير 28، 2007

. . . . .

9 تعليقات:

Blogger Unknown يقول...

أعلق ولاّ بلاش ؟
ها أعلق
وأول واحدة كمان
......
ميرسي
مش عارفة ليه لمّا باشوف الراجل ده باستريّح
مع انه بينكش حتة نكد جوايا
بس باتبسط لمّا باشوفه
......
تحيات صامتة

6:02 ص  
Blogger الكونتيسة الحافية يقول...

مش عارفة ليه حسيت إنك متوحد مع شخصية شابلن في الصورة دي وإنها بتعبر عن حالة شعورية وذهنية إنت بتمر بيها
طبعا ده ممكن يكون انطباع خاطيء لكن ده الإحساس إللي جالي لما شفت الصورة

10:02 ص  
Blogger مراكب ورق يقول...

اميرة
يا ست الكل انتى تعلقى براحتك على فكرة
ويسعدنى جدا حضورك المشرف المباغت
انا اللى ميرسي
تحيات صاخبة
الكونتيسة الحافية
انطباع مش خاطىء
الحقيقة عادة انا متوحد مع شخصية شابلن تحديدا في الصورة دي

11:32 ص  
Blogger FATMA يقول...

انا مكنتش هعلق
بس الراجل ده انا بحبه جدا
من غير ما ندخل في خصوصيات بعض

1:22 م  
Anonymous غير معرف يقول...

blog gameel gedan
ama belnesba lelsora fana ba7eb elragel da gedan l2no kan by3abar 3n 7agat keteer gowah mn gher ma yetkalem thanks
sorry for writting in english sorry i use a computer without arabic

8:28 م  
Blogger مراكب ورق يقول...

ويست
اشكرك وخطوة عزيزة
فعلا شارلى فنان عظيم لانه قدر يعبر عن حاجات كتير اوي من غير ما يتكلم
عشان كدة لسة عايش لحد دلوقتى

7:27 ص  
Blogger craza يقول...

انا معرفش حاجات كتير عن شابلن يمكن عشان كده مش فاهماك بس الصوره دى بذات حركت فيا حاجه مش عارفه ممكن كده حزن عموما انت احساسك حلو اوى

8:51 م  
Blogger مراكب ورق يقول...

سارة
متشكر انتى اللى كلامك حلو
على فكرة انا رحت البلوج بتاعك وما لقيتش حاجة اقراها يا ريت المرة الجاية اقرالك بوست

2:11 م  
Blogger Dust يقول...

ع قد ما بضحك ع قد ما ببكي؟

1:31 ص  

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية